vrijdag 25 mei 2012

WU25 : TEMPLATES

Op mijn art-tangle-clubje (link) plaats ik elke week een tangle-uitdaging.

Bij weekuitdaging 25 plaatste ik de uitdaging om te tangelen op één of meerdere templates van deze blog: link (Joni Feddersen)

Opmerking van de ontwerpster:
These templates are created with the use of a computer drafting program, they are my own designs which I am willing to share with you. If you see one you like, just right click on it and then save the jpg file to your computer. Then enjoy adding your zentangle patterns to it.
I would recommend importing it to a word file and then adjusting the size to the size you would like to make. Print out onto card stock and you are ready to tangle away! I'd love to see what you make, send me a photo at joni@cfedd.com


Ik tangelde zelf enkele ATCtjes...



Ze maakten deel uit van een swapje op mijn ATC-clubje. Dat ATC-clubje heb ik nu terug laten samensmelten met bovengennoemde art-tangle-club. Bij dit swapje moest je voor je swappartner drie ATCtjes tangelen en zij mocht er dan twee uitkiezen! Leuk hé! :D

Melanie_Anijm koos voor de twee eerste en de twee laatste.. de twee overblijvende ATCtjs zijn nog voor ruilen beschikbaar! :D

Wat Melanie NIET weet is dat ik stiekem zendala 2 opnieuw heb gemaakt.. het was iets schuin op het achtergrondje gekleefd en daar heb ik dan moeite mee om zo te ruilen.. bij het oplossen van dit probleem was het tekenpapier op één plaats wat dunner geworden en neennnnnnn zo kon het de deur niet uit haha.. mijn nieuw ATCtje ben ik vergeten te scannen geloof ik.. dat mag Melanie tonen op ons clubje :D

Hieronder kan je een link naar je online-uitdaging plaatsen! Dankjewel! :D

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen