zondag 28 oktober 2012

THE BRIGHT OWL DARE 29

Ik had vanaf het begin iets tegen deze template.. wat weet ik niet.. ik nam dan ook nog een dikker stiftje dan ik gewoonlijk gebruik nl 0,1 mm ipv 0,05 mm.. had nl. zin om met een rotringpen te tangelen.. die glijden nog altijd het vlotst over het papier (zonder gekras/weerstand).. maar ik heb er geen van 0,05 mm.. zal nog eens moeten surfen...

Na het tangelen ook wat vlakken zwart gemaakt.. ook inkleuren en schaduweffecten zinden me niet.. daarom even een negatief ervan bekeken.. en ja.. wauwie.. toch wel mooi! :D

Negatief:

Oorspronkelijke kleuren:

Link naar de uitdaging

10 opmerkingen:

  1. Mooi hoor, heel apart geworden. Ik vind ze beiden mooi, maar de bovenste heeft zo wel een heel apart effect. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze ook beide erg mooi geworden. De oorspronkelijke is idd wel wat donker geworden, maar ik vind dat dat best wel mag. Het negatief, wordt hierdoor natuurlijk wel heel erg mooi oplichtend. Het lijkt wel op een kwal die door het water zwemt, door de friemeltjes aan de buitenkant lijkt het of het echt beweegt. Dus ... erg mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. It would be interesting to see what you had written (translatation) as to how you came about doing your zendala. It looks like a lot of little insects making a run for it. Great fun....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja inderdaad! T lijkt op een beestje een kelderzoegje noemden wij t vroeger.
    Wat een goed idee zeg om hem in negatief te laten zien!
    Had ik nog nooitaan gedacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat je er zelf ook van vindt, ik vind deze zendal erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is just gorgeous- I love the little tendrils waving outward!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Very creative and intricate. Great work!

    BeantwoordenVerwijderen