woensdag 17 oktober 2012

THE BRIGHT OWL DARE 27: ROTATIE / ROTATION

Dare 27 van Erin.. inderdaad heel veel kleine vakjes.. daarom heb ik er een aantal wit gelaten.. deze witte vlakjes wijzen op beweging (wieken / roterbladen)..

Verder is het duidelijk dat ik na het tekenen van het patroontje HiRise van Sandy SB aan vensters /appartementsblokken /het aardoppervlak dacht.. dit nog even benadrukt door wat vogeltjes, bloemen, antennes..te tekenen..

Aarde/The earth heb ik al enkele keren als benaming voor een creatie gekozen dus nu werd het "Rotatie / Rotation"

Gebruikte patroontjes:
HiRise (SB), Scraper (SB), Ramy (SB)Awdry (SB).. allen uit het boekje "Totally Tangled".. verder ook nog Sanibelle en Tipple.


Hier de template:

En hier de link naar de uitdaging.

8 opmerkingen:

  1. Mooi! Ik vind de beweging in het midden erg goed gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie draaibeweging heeft jouw zendala en die buitenste vierkanten...wat een lastig patroontje ( heb ik nog nooit gemaakt geloof ik) Mooi geworden,ook met die lege vlakken! Vaak is minder mooier.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Carmela! Dat is het patroontje HiRise van SB.. en deze keer heb ik op tijd kunnen stoppen.. want volgetangeld zou het echt wel te druk geworden zijn! :D

      Verwijderen
  3. Love that you've used tangles I've never seen before. The flowers are neat between what I think might be HiRise?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks!
      I used: HiRise (SB), Scraper (SB), Ramy (SB)Awdry (SB), Sanibelle and Tipple.

      Verwijderen
  4. Erg mooi gemaakt Magda. Ben het met Carmela eens dat minder mooier kan zijn. In jouw zendala in elk geval is het van toepassing. Ik vind de bloemen aan de buitenkant erg mooi uitkomen in de zendala. Je hebt hierdoor de rechte vormen van de zendala doorbroken, en er een mooi vloeiend geheel van gemaakt.
    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen