donderdag 4 oktober 2012

THE BRIGHT OWL DARE 25 "Alziend Oog" / "All-Seeing Eye"

Vandaag de dare van The bright owl gemaakt (link)..

Ik begon centraal in de zendala te tangelen.. een soort asymmetrisch diafragma.. en zag al snel een plaatsje voor een "oog".. daarna heb ik de driehoeken volgetangeld.. jullie herkennen waarschijnlijk wel Squid (een eigen variatie ervan), Sanibelle, Paradox, Shard (ook enkele eigen variaties want moet normaal in een rechthoekige band worden getekend.. en hier zijn het allemaal driehoeken.. wat een extra uitdaging is bij deze dare!).. één van de cirkels vulde ik met bolletjes.. geen idee of dat patroon ook een naam heeft :D.. plots sprongen de stralen van een zonnetje naar voren... jaaahhhhh die moést ik geel kleuren!.. met mijn spectrum noir stiften.. als contrastkleur twijfelde ik tussen rood en paars maar uiteindelijk toch mijn geliefde paars genomen.. in feite zou je een kopie moeten maken voor het kleuren en dan op verschillende manieren inkleuren.. maar ik werk nu op dit ogenblik aan die zendala en wil dan niet onderbreken om te scannen.. :D..

Zover gekomen dacht ik aan het alziend oog.. dikwijls getekend met een driehoek errond.. nu ja driehoeken genoeg.. kies er maar één uit :D.. jeeehhhh.. een naam gevonden voor mijn zendala :D

Terwijl ik aan het typen ben bedenk ik opeens dat ik vergeten ben schaduw aan te brengen.. ga ik eerst nog even doen met een grijs stiftje.. (achteraf bezien zou ik een wat donkerder grijs kunnen gebruiken, maar ik laat het zo.. :D)


Link naar de template

1 opmerking:

  1. Wat een kleuren,echt een zonnetje en ik zie dat je dezelfde verdeling als mij hebt gemaakt, 3 en 3 en dat nog 2 keer. Leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen