zondag 21 oktober 2012

THE BRIGHT OWL CHALLENGE 28: BloemZendala_FlowerZendala

Voor en na het doopfeestje van ons kleindochtertje Jamillah wat getangeld.. bij challenge 28 van the bright owl (link) mochten we zelf onze patroontjes kiezen.. zo is deze BloemZendala ontstaan.. waarschijnlijk dacht ik aan bloemen dankzij het prachtige herfstweer.. we hebben ons fijn in de tuin kunnen warmen aan het herfstzonnetje :D

Gebruikte patronen:
Scolloped balloons (JudyWest), Hanging Garden (JudyWest), Half flower (JudyWest),
Sanibelle en Paradox.

Schaduw aangebracht met grijze Spectrum Noir stift.


(klik op de afbeelding om te vergroten)

12 opmerkingen:

  1. Deze 'bloemige' zendala vind ik heel mooi. Ook de buitenste rand staat er erg leuk bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan weer, echt bloemig, het lijkt of er een strik om de middelste bloemblaadjes is gevouwen en het buitenrandje is heel apart.xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige zendala Magda, en ik kan inderdaad de invloed van Judy West in je werk terugvinden. Mooi hoe je de blaadjes in het midden hebt afgewisseld met paradox en een vrijwel niet gevuld blaadje. Prachtige balans tussen donker en licht.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very pretty. I like the way you have put it together.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nice combination of detail and openness.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely Zendala! Love the tangles you chose and how you used them.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. lovely lovely ...
    in the center looks like a clover

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw! Je lijnvoering is weer geweldig!
    Ik hoop dat het doopfeestje tof was.
    Wij hebben er over een paar weken ook één en ik zag net dat er een foutje stond op de uitnodigingen :(

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Good line drawing, and I love how lacey it looks. So pretty.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wow ..ja hij IS mooi!
    ik vind t ook zo knap dat jij t overal precies kunt volhouden t patroontje ( daar schort t bij mij nog wel eens aan)

    BeantwoordenVerwijderen