maandag 22 oktober 2012

PaperArtStudio Challenge 18 okt 2012: Vliegenzwam

In de nieuwsbrief van Jella Verelst zit regelmatig ook een link naar een challenge. Die van 18 oktober was geen makkelijke omdat ik het nogal zware/dichte/drukke patroontjes vond.. maar we mochten aanvullen met andere patroontjes en dat heb ik dan ook gedaan.. Ik ervaar dat ik het moeilijker en moeilijker vind om op zentangle-grootte te tangelen alleen mbv een string.. Door de drukke patroontjescombinatie heb ik gezorgd voor vele vlakjes langs de buitenkant en een centraal vlak dat ik wat luchtiger kon opvullen.. dus in feite heb ik hierover nagedacht wat niet ecnt de bedoeling is bij het tangelen :D

Patroontjes van de challenge: Flukes, mengsel van Tortuca en Bales, variatie op W2 (Bales mocht ook).
Zelf gekozen patroontjes: Scolloped Balloons, variatie op Tipple en Cadent.

Uiteindelijk koos ik voor het centraal gedeelte voor rood.. ik had vrijdagochtend een prachtige heksenkring (vliegenzwammen) ontdekt op het grasplein voor het huis.. inderdaad rondom een berk.. wat een pracht.. en in alle mogelijke stadia van ontwikkeling.. was er even blijven genieten.. en een half uur laten reed de gemeente er met een grasmaaier over.. dus even symbolisch ge/verwerkt met de kleuren wit/rood..


Mijn zentangle:

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen