woensdag 10 oktober 2012

I AM THE DIVA CHALLENGE 90_STRING 1_SLAPEND GORDELDIER / SLEEPING ARMADILLO

De wekelijkse uitdaging van de Diva (link) viel in mijn mailbox.. ben bezig met de grote schoonmaak maar tijdens de koffie/theepauzes ging ik dan toch aan het tangelen..

De uitdaging zelf zei me niet zoveel.. werken met string 1 van deze site (link)... want de meeste van die strings heb ik al eens gebruikt bij het maken van een reeks ATC-kaartjes.. alhoewel er weer een aantal nieuwe zijn bijgekomen.. tanglepatterns.com is trouwens een schitterende site.. als je je abonneert op de nieuwsbrief dan krijg je bericht wanneer er nieuwe patroontjes geplaatst zijn :D

Ik merk trouwens dat ik op dit ogenblik het liefst werk binnen de ronde vorm van een zendala (de lus van de string harmonieert trouwens ook beter met een cirkel dan met een hoekig vierkant).. :D..

De patroontjes die ik deze keer heb gebruikt:
Cadent (+ variatie), Drups, Tipple, Cirquital, Dex, Nipa, Hollibaugh (variatie), Sanibelle en de naam van dat bladpatroon (bovenaan in de staart) moet ik nog eens opzoeken :D

En ja ik bekeek de zendala even op afstand en zag een slapend gordeldier haha :D!


13 opmerkingen:

  1. This is wonderful! It is so well tied together. Beautiful work!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor, maar ik zie wel weer wat ingewikkelde patroontjes! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your shading is so cool...sometimes the inside looks further back and sometimes it looks like it is front the the other designs. It is wonderful!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt hier een prachtige zendala van gemaakt. Alles past mooi bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. How clever to use a round tile - perfect pristine work :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Marvelous work - especially like how you integrated Tipple into several of the patterns.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohh, ik vind het geweldig dat deze in een cirkel staat!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind je werk prachtig. En wat een andere kijk op de challenge door hem te plaatsen in een cirkel. Bovendien vind ik het erg mooi dat je binnen een vlak 2 tangles gebruikt, door een als rand te gebruiken en de andere als vulling. Ik ben altijd geneigd om maar 1 tangle per vlak te gebruiken. Ik zal het in mijn achterhoofd houden, en dit ook eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen