maandag 29 oktober 2012

DIVA CHALLENGE 93: Patroon BUNZO

Het patroon BUNZO leerden Carmela en ik al kennen op 1 oktober tijdens de zentangle-cursus bij Maria Vennekens.. ik ben dus zo vrij om hier ook de tegeltjes van deze cursus te showen..


Ik vond mezelf er helemaal niet goed in.. dus wat extra oefening kan geen kwaad hé!

En hier dan mijn Challenge 93:

Ik zag plots een SLAPEND VOGELTJE /SLEEPING BIRD.. jullie ook? :D.. ben dus maar gestopt met "inzwarten"..

En hier dan het NEGATIEF:

Tot slot ook SCHADUW /SHADOW uitgeprobeerd!

Link naar de uitdaging: link.

12 opmerkingen:

  1. Such a pretty complement to your beautiful tile!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love the negative version - it's so striking!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. T lijkt inderdaad op een nestje.
    Deze keer vind ik de " gewone" mooier dan t negatief

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toch zijn ze wel goed gelukt,maar wat het precies moet voorstellen dit patroontje??? Vind het niet prettig te verwerken ergens in. iK VIND DE EERSTE HET MOOISTE!XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind dat je iets heel mooiw hebt gemaakt van deze uitdaging!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Yes, you can see the bird maybe in a nice nest too. Lovely tangle and the difference with a bit shading - nicely done.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. You really made bunzo move and squirm... nice.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I love the movement and also the negative version is very dramatic. Beautiful job! BethB

    BeantwoordenVerwijderen