vrijdag 19 oktober 2012

CELTIC CHALLENGE 9 van JUDY WEST

Deze week ontdekte ik per toeval de Celtic Challenges op deze blog (link).

De uitdaging was om drie niet eerder gebruikte patroontjes toe te passen.. ik koos één van de patroontjes van deze site ZIGGY (link) en maakte er zelf twee variaties op.. 't was erg leuk om te doen.. je hebt de keuze of je in de knoop zelf of in de vlakken ertussenin wil tangelen.. ik koos voor beide.. :D

Ik gebruikte dus deze patroontjes:
ZIGGY (+twee zelf verzonnen variaties erop), CADENT (variatie), TIPPLE, PARADOX en (nog een patroontje dat ik moet opzoeken, in de vierkantjes links en rechts van paradox op de tangle)


3 opmerkingen:

  1. Very nice Magda I like the patterns you have chosen. This looks lovely.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love the zentangles you've used- wonderful! :)

    BeantwoordenVerwijderen