vrijdag 26 oktober 2012

CELTIC CHALLENGE 8: HERFST / AUTUMN

Bij deze uitdaging (link) moesten we van Judy West min. één blad(vorm) tekenen..

Ik zag in haar Keltische knoop een kring van bladeren met daarin telkens een traan.. in die traan tekende ik enkele bladeren (patroon POKELEAF).. door het zilte traanvocht zullen ze zeker niet overleven.. dus alweer een HERFST-ZENDALA..

Ik vond de knoop nogal braafjes toen ik hem volgetangeld had.. hierbij niet echt aan patroontjes gedacht.. wat streepjes en bolletjes.. centraal tekende ik toen enkele snijdende kronkellijnen.. en weer wat getangel in de vlakjes.. weer intuïtieve patroontjes..

Op de één of andere manier leek dit centraal deel niet te harmoniëren met de knoop dus liet ik de "linten" lustig naar buiten uitdijen..

Tot slot wilde ik de knoop echt naar voor laten springen.. schaduw alleen (met mijn spectrum noir stiften) hielp niet voldoende.. dus kleurde ik mijn linten lila..

Klaar!

(klik op de afbeelding om te vergroten)

Template:


1 opmerking: