zondag 21 oktober 2012

CELTIC CHALLENGE 10 van JUDY WEST

Gisterennamiddag CC10 van J. West gemaakt (link).. ik plaatste deze uitdaging ook als weekuitdaging op mijn club (link) om deze challenges in de kijker te zetten..

Template:

Ik was van plan alleen haar patroontjes te gebruiken en heb dat ook gedaan (link).. weliswaar wel met een aantal variaties erop en hier en daar wat intuĆÆtief aangevuld/toegepast..
Patroontjes: Sun-borderpattern, Hanging garden, flower, Scolloped balloons, Wavy lines, coral, teardrops + eigen variaties op deze patroontjes. Vooral de "hangende tuin" en de "geschulpte ballonnetjes" vind ik erg mooi/geslaagd!

Uiteindelijk nog wat geƫxperimenteerd met schaduw mbv mijn spectrum noirstiften.. en zie:


(Klik op de afbeelding om te vergroten)

3 opmerkingen:

  1. Very nice Magda. This is a beautiful design. I really like how you have decorated this Celtic challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely - and very original... love the unusual tangles you've used - they all work well together and in this template.

    BeantwoordenVerwijderen