zaterdag 15 september 2012

Weekuitdaging 40: Optical Design

Op mijn art-tangle-clubje (link) liep enkele weken geleden deze uitdaging.. ik kopieer en plak:

"Deze week gaan we de optical-design-uitdaging aan van Julliana K√ľnstler!
Link: http://juliannakunstler.com/art1_opt_des.html"


Eindelijk had ik even de tijd om hem zelf ook te maken.. ik nam een A5je en centraal tangelde ik de uitdaging.. die stond zo zielig alleen midden en klein centraal op het tekenblad.. dus ik tekende er enkele kaders rond.. uiteindelijk ben ik, heel opstandig, ook buiten de buitenste kader gegaan.. pompompom..

Heb je deze uitdaging gemaakt dan kan je er hieronder naar linken! Dankjewel!


1 opmerking:

  1. Nou Magda, deze is wel ook heel leuk geworden en als je het patroontje snapt tekent het lekker,he?? Ook apart geworden met de randen eromheen! xxx

    BeantwoordenVerwijderen