woensdag 19 september 2012

THE BRIGHT OWL DARE 5: MERKLAP / SAMPLER / JOCK-DALA

Enkele dagen vooraleer ik deze zendala tangelde had ik de monodala van the bright owl gemaakt.. heel opstandig heb ik daarna deze template gevuld met in elk vakje een ander patroontje.. soms bestaande patroontjes, soms volledig intuïtief.. was geweldig om zo opstandig te zijn!.. ik was aan zee fijn aan de tuintafel aan het tekenen.. ging even naar binnen enne even later zag ik onze Jock met een papier de zetel opspringen.. ojééé.. ja mijn zendala.. gelukkig nog redelijk volledig.. alleen wat beschadigd in een hoekje.. ik moest nog twee vakjes tangelen en heb dat nog dapper gedaan.. want ergens moet het ook "af" zijn.. en zie hier mijn "Merklap" oftewel "Sampler" oftewel "Jock-dala"


En hier de template:

Link naar site van the bright owl.

Ik was niet van plan om deze zendala bij the bright owl te tonen maar ik doe het toch, ben in een opstandige bui :D

En tot slot onze Jock:




2 opmerkingen:

  1. Hè hè, zie ik eindelijk de "grote"kunstenaar Jock....hahaha, wat een boef.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen