zondag 30 september 2012

THE BRIGHT OWL DARE 2: "DEATH OF A STAR"

Vanmorgen om wakker te worden even wat getangeld. Ik had weer zin in mijn paradoxje.... dusssssssss..

Ziehier dan "Dood van een ster" / "Death of a star"..

Zien jullie het geweld, de kracht, van de explosies en implosies? :D

Bij het inkleuren dacht ik aan het afnemen van de warmte bij het uitdoven daarom van rood naar oranje naar geel.. maar achteraf, bij meer doordenken, had ik dus ook voor de huidige zon geel kunnen nemen en voor het stadium daarna rood (rode reus) en daarna wit (witte dwerg).. of voor grotere sterren dan ons klein zonnetje als eindstadium het zwart van de zwarte gaten.. ach ja.. :D..


En de template van Erin:

En hier de link naar de uitdaging: link

Opmerking:
1.
En ik was inderdaad nog niet goed wakker.. klein foutje.. benieuwd of iemand ziet wat..:D
2.
Erin heeft in dare 25 van deze week zelf paradox gebruikt met een heel mooi resultaat maar nu kan ik dat dus niet doen sniksnif.. ben ontroostbaar... :D..

2 opmerkingen:

  1. Hij spuugt vuur,hahaha, heel krachtig en vanuit het midden slingert hij de kleuren en de warmte rond. Zie het foutje niet,dus t zal wel meevallen. Paradox blijft een mooi patroontje!
    liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. de datum bij de tangle is 30 oktober en het was 30 september :D

      Verwijderen