woensdag 5 september 2012

THE BRIGHT OWL DARE 1: "QUARTET"

Twee minder goede dagen achter de rug.. maandag zou ik een zentangle-basiscursus gaan volgen in Venray.. twee uur op de trein (2x overstappen) en dan nog bijna een uur in totaal te voet.. 2,5 u cursus.. ik ging goed voorbereid op stap.. een mapje met wat recente creaties, een kruiswoordraadselboekje voor op de trein, routeplanner afgeprint, een lunch,.. veel te vroeg op het perron.. een kruiswoordraadsel opgelost natuurlijk.. en dan werd er omgeroepen dat er een stroomstoring was op de lijn Heerlen - Sittard en dat het onbekend was wanneer de volgende trein zou komen.. dus niet "een kwartier of half uur vertraging", wel "onbekend wanneer".. ik dacht "dat haal ik niet" ook al zou ik met mijn planning drie kwartier te vroeg ter plaatse zijn.. want ik moest immers drie treinen nemen.. ik besloot terug uit te checken.. was ook nog de vraag wat mijn OV-kaart zou doen met al die vertragingen.. maar neen -0,00 Euro.. dus die "wist" blijkbaar dat ik nog helemaal geen trein had kunnen nemen.. wat een ellende.. terug thuis de cursus kunnen verzetten naar maandag 1 oktober..

Dinsdag, en dag later dus, werd onze Jock (jongste chihuahua) gecastreerd.. hij heeft als pup een confrontatie gehad met een loslopende Bouvier en blaft nu tegen alle honden.. we hebben toen het advies van de dierenarts opgevolgd, niet wetende of het wel zou helpen.. maar dan hebben we toch geprobeerd er iets aan te doen.. hij heeft wanhopig gevochten tegen de narcose.. zakte door zijn pootjes.. krabbelde terug recht.. ik moest onwillekeurig aan een vroeger hondje denken dat we hebben moeten laten inslapen.. maar dit was natuurlijk niet hetzelfde.. vandaag een dag later moet hij een rompertje dragen.. telkens ik hem in zijn mandje zet springt hij eruit en komt tegen mijn benen staan.. is het dit aanspannende rompertje of de wonde of allebei? .. in ieder geval gaan we straks naar de dierenarts op controle en brengen we ook maar zo'n kap mee.. nu ga ik eerst het rompertje uitdoen en eens kijken of hij dan anders reageert..

Deze twee voor mij emotionele dagen.. was echt helemaal mijn draai kwijt.. deden me natuurlijk naar de pen (of liever "zwart stiftje" grijpen.. ik had nog een weekuitdaging van ons "tangle-art-clubje", van "the bright owl" én van "I am the diva".. maar heb voor de gemakkelijkheid gewoon een template genomen die ik vroeger al had uitgeprint.. dus hier Dare 1 van the Bright owl:

Het is voor mijn "doen" nogal kleurrijk geworden maar wilde onwillekeurig wat kleur in mijn leven brengen haha.. nam bewust geen paars, mijn lievelingskleur, maar heb wat "spectrum noir"-stiften uitgeprobeerd.. rose/rode tinten en groen.. en allemaal, voor mij, bekende patroontjes.. zelfs één nieuw "uitgevonden".. geen idee of jullie het vinden? :D

Hier de link naar de uitdaging:
http://thebrightowl.blogspot.nl/2012/04/welcome-to-zendala-dare-and-zendala.html

De template:

11 opmerkingen:

  1. Hoi Magda, wat een heftige dagen kun je soms hebben. Ik hoop dat je hondje het al wat makkelijkr heeft zonder rompertje. Je tangle is idd kleurrijk, maar ook heel mooi. Heerlijk dat je daar zoveel in kwijt kan. Tot op de club weer.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Melanie! En dat rompertje moet hij een hele week dragen hoor.. hij is nogal stilletjes.. alhoewel hij buiten even vrolijk als altijd is.. meer afleiding denk ik.. :D

      Verwijderen
  2. Hoi Magda, hij is helemaal niet jou! Maar daarom niet minder mooi. Er zitten veel energieën in en ook de sterkte qua kleur. Hij lijkt ook wel wat op een Arabisch kussen, of een quilt. Anders maar toch mooi. Complimenten. Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha je ziet blijkbaar dat ik nogal emotioneel was? en ik was er ook helemaal niet met mijn gedachten bij.. de radertjes hierboven waren maar aan het draaien en draaien.. 8-|

      Verwijderen
  3. Wauuuw wat is dit super mooi

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Magda

    Ik vind het een mooie . Volgens mij is je nieuwe uitgevonden patroon al die streepjes in die driehoekjes ,toch of niet haha. Mooie kleuren hoor, vooral dat lavendel achtige kleurtje.
    liefs Karin...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja het patroon in de hoekjes is nieuw.. geen idee of het al bestaat.. maar door het donker maken van de kern zie je niet dat dit patroon doorloopt tot het midden en het dan lijkt alsof je in een afgrond kijkt! :D

      Verwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a beautiful, colorful Zendala! I like it a lot!
    Lori Kingston (CraftingMama)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Your zendala looks beautiful! I'm a new zentangler and just did my first zendala dare.

    Greetings, Sofie
    http://sofies-succulent-beads.blogspot.be/2015/10/zendala-dare-1.html

    BeantwoordenVerwijderen