donderdag 20 september 2012

DON&DAISY Challenge 2

Ik kwam deze challenge tegen op de Don&Daisy site (link). IK vond de template erg mooi/een uitdaging..

En dacht.. dat vraagt om wat tangle-werk.. net in iets-wat woelige familiale wateren dus wilde wat afreageren/ontspannen in mijn tekenwereld.. De bedoeling was echter wel van een knipvel of stempel van Don&Daisy te gebruiken.. Mijn lade met stempels geïnspecteerd en enkele kerststempels gevonden.. De mooiste(met een uil) was echt te groot.. Ik ontdekte tot mijn vreugde wel een ronde stempel met kerstwensen.. dus toch maar iets met Kerst.. Deze kindjes-stempels, de naam zegt het zelf, kocht ik om met Kerst naar families met kleine kindjes te versturen.. dit stempeltje is natuurlijk bedoeld voor meisjes :D..

De template met lichtjes grijs afgeprint.. De stempel op de juiste plaats.. ietwat eigenwijs net te groot voor het vakje dus ook gedeeltelijk naast het vakje :D.. Wat tot rust gekomen tijdens het tangelen.. Mijn eerste impuls was om hem zwartwit te laten.. maar ja dat kon ik die kleuter-meisjes niet aandoen.. dus even gescand om toch ook de zwartwit versie te bewaren.. en dan ingekleurd met mijn spectrum noir stiften..:D

Tromgeroffel.. trompetgeschal.. pomperdepomdepommmm:



1 opmerking: