donderdag 27 september 2012

Art Journey Challenge 25: VLEUGELS

Voor de eerste keer neem ik deel aan de challenges van ArtJourney..

De bedoeling is om stempels van AJ te gebruiken en ik heb er dit prachtexemplaar van een lieveheersbeestje van!.. even getwijfeld tussen andere gevleugelde exemplaren die jullie nog wel zullen zien voorbij komen op mijn blog.. maar deze grote stempel genoot toch mijn voorkeur.. ik heb hem gestempeld op een A5je..

In eerste instantie wou ik hem helemaal mooi inkleuren.. elk prachtig motiefje.. maar dan werd het een gewone kleurplaat, wat ook wel ontspannend is, maarrrrr ik wou op dit ogenblik tangelen.. dus heb ik het OLH-beestje slechts in twee kleuren ingekleurd nl. rood en geel omdat er zowel rode als gele OLH-beestjes zijn :D

Daarna heb ik, deze keer met een lat :D, mijn geliefde zonnestralen errond getekend en ben ik begonnen met tangelen..

Al snel zag ik mijn beestje doorheen de lucht (blauw) vliegen en boven akkers en weiden (groen).. dus die twee kleuren koos ik voor de achtergrond.. heel opstandig heb ik geen rekening gehouden met de getangelde patroontjes en gewoon om de beurt een driehoek ingekleurd.. dus zo werden bladeren en stuifmeelkorrels blauw en een spinneweb in de lucht groen haha :D

Terwijl ik het eindresultaat bekeek schoot er "vrije val" door me heen omdat de vleugeltjes lichtjes gesloten zijn.. dus zie hier: VRIJE VAL! :D

Ik zie dat de kleuren niet tot hun recht komen.. even een uitsnede gemaakt en de kleuren wat feller gemaakt met PSP.. meer zoals in werkelijkheid dus.. ook het OLH-beestje wat meer vergroot zodat jullie de mooie patroontjes beter kunnen zien! :D



4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig zentangel weerk.. ! En wat leuk dat je meedoet met de Challenge!

    groetjes Dianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi, prachtig zentangle werk! Als je kans wilt maken op de prijs moet je wel stempels van het merk Art Journey gebruiken Magda. Onthouden voor de volgende keer misschien :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oei klopt die stempel niet? ik dacht dat ik die toch bij ArtJourney had gekocht???.. ff mijn facturen checken.. :D

      Verwijderen