vrijdag 31 augustus 2012

THE BRIGHT OWL DARE 3: "BOTTOMLESS"


Centraal in de cirkel tekende ik nog even terug het fleurette-patroontje.. mooi!.. en enkele blaadjes.. de bloempotjes "riepen" om bloemen zoals bij het voorbeeldje van Erin.. maar ik heb dat gisteren bewust niet gedaan.. ik dacht eerder aan emmertjes.. en begon met het patroon Crescent Moon in de opening te tangelen.. de eerste keer dat ik het gebruikte leek het wel een krater/gapende opening en ik wilde hier ook dat effect.. maar door de ovale vorm is dat iets minder goed zichtbaar dan bij een cirkel.. weer wat bijgeleerd :D.. dan nog even paradox een plaatsje geven.. ik wilde eerst het Huggins-patroontje gebruiken op de wand van de emmer.. maar mijn hand begon automatisch met druppels om de emmer te laten overlopen haha.. langsheen de boogjes rondom tangelde ik nog wat bolletjes.. uit schrik dat het geheel te druk ging worden hield ik op met tangelen en nam mijn grijs stiftje weer om hier en daar wat in te kleuren en schaduwen aan te brengen..

Link naar de uitdaging: http://thebrightowl.blogspot.nl/2012/04/zendala-dare-3.html

Template:

3 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt. En met je spectrums gespeelt zie ik ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja mooi dat grijs.. kleurt mooi egaal.. deze template was niet echt mijn ding.. maar John koos hem als beste uit mijn laatste vijf "werkjes" dus smaken verschillen hé :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauuuw wat is dit super gaaf, het lukt mij nog steeds
    niet

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen