vrijdag 24 augustus 2012

THE BRIGHT OWL DARE 20: FLAMES


Erin vond haar eerste zendala te druk en maakte een tweede.. zo mooi en luchtig!.. maar ik trapte met open ogen in dezelfde valkuil!.. door mijn enthousiast getangel werd alles veel te druk.. dit heb ik opgelost door mijn zendala in te kleuren.. want opnieuw beginnen.. neen dat is tegen mijn principes.. tangelen is puur ontspannen.. en ik toon wat ik maak.. ook als het anders is dan ik zou willen/had gehoopt!..

Template:


Link naar de uitdaging:

http://thebrightowl.blogspot.nl/2012/08/zendala-dare-20.html

Opmerking:
Ik plaatste alweer per ongeluk alleen een link naar de foto op de blog van Erin.. sniksnif.. ben ontroostbaar!.. wanneer ga ik eens onthouden dat ik een link naar heel het blogbericht moet plaatsen zodat andere deelnemers hier ook kunnen reageren.. ben aan het twijfelen om de link nogmaals te plaatsen maar dan klopt de telling op haar blog niet meer.. dus ik laat het maar zo..

2 opmerkingen:

  1. Hey Magda, je hebt wel gewerkt vandaag zeg, ik had hem nog niet eens gezien,laat staan uitgeprint en jij hebt hem al af, ook mooi geworden en inderdaad goed opgelost door de kleuren! Leuk, ons beider lievelingskleur!xxx

    BeantwoordenVerwijderen