vrijdag 24 augustus 2012

THE BRIGHT OWL DARE 18: "EXPLOSION"

(Klik op de afbeelding om te vergroten)

Paradox leek me een ideaal patroontje om in deze template te gebruiken.. eerst een vijftal driehoekjes.. dan tien.. vijftien.. twintig.. haha.. en nog wat vierhoeken.. en zie.. een echte paradox-weelde.. enkele zwarte vlakken om wat rust te creëren tussen al dat gedraai.. én om de patroontjes mooi naar voor te laten komen.. gewoonlijk geef ik geen Engelse benamingen aan mijn tangeltjes maar voor "The Bright Owl" en "I am the diva" maak ik een uitzondering omdat hier veel Engelstalige creatievelingen aan deelnemen!..

Template:



Link naar de uitdaging: http://thebrightowl.blogspot.nl/2012/08/zendala-dare-18.html

1 opmerking:

  1. Nou, weer erg mooi in elkaar gedraaid en dat met dat moeilijke patroontje!Die draaiingen met Paradox!!! Te gek, ik ga gauw oefenen;-)))))

    BeantwoordenVerwijderen