vrijdag 31 augustus 2012

THE BRIGHT OWL DARE 13: "SEALIFE"

(klikken om te vergroten)

Ik heb alle templates van de Dare's nu afgeprint op A5-formaat en als ik even zin heb en wat tot rust wil komen dan kies ik er ééntje uit dat me op dat ogenblik het meeste aanspreekt.. woensdag én donderdag maakte ik er telkens twee.. dus in totaal zijn er nu vier op komst!.. wanneer de volgende komen weet ik natuurlijk nog niet! :D

Hier dan Dare 13: SEALIFE

Als mijn tangeltjes/zendala's af zijn noteer ik rechts onder alle gegevens en verzin ook een  naam.. bij deze zag ik plots zeeanemonen (= bloemdieren), de tentakels van een kwal en natuurlijk de schelpen die ik met paradox heb getangeld.. ik denk dat ik nu zowat alles met paradox heb uitgeprobeerd haha.. een hele bladzijde vol in mijn oefenschriftje!.. zie je ook centraal het windmolentje draaien? ;D.. dat doet me denken aan al die wuivende anemonen, koralen,..enz.. in een rif of op de zeebodem.. :D

Ook was ik dus weer aan het experimenteren met schaduw.. potlood bevalt me niet zo omdat het tijdens het tekenen soms een vuile veeg veroorzaakt.. nu nam ik een grijze stift (spectrum noir stiften > kleuren heel mooi zonder strepen, net alsof het gedrukt is :D).. het voordeel van potlood is natuurlijk dat je verschillende gradaties van grijs kan bekomen terwijl ik hier slechts één kleur stift heb gebruikt.. meerdere stiften dat komt nog wel bij een volgende Dare!

Laten jullie weten wat jullie van deze schaduwmethode vinden? :D

Hier een link naar de Dare en de template:   http://thebrightowl.blogspot.nl/2012/07/zendala-dare-13.html


In feite is het de bedoeling van deze uitdaging om verschillende papiersoorten uit te proberen.. dus er zijn nog dare's 13 op komst van mij! :D

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen