vrijdag 6 april 2012

WU 18: (PAAS)EI


Morgen kan ik niet online zijn! Daarom plaats ik nu de week-uitdaging! Ik had iets gans anders in mijn hoofd maar nu zag ik de mooie Paascreatie van Karin passeren en dacht.. heel wat mensen zullen tijdens het lange Paasweekend wél tijd hebben om te tangelen.. daarom deze uitdaging:

A. Teken een Paasei!

1. basisvorm ei: zelf tekenen of kleurplaat afprinten.

2. voltangelen met bestaande of zelf-gekozen-patroontjes.

3. ergens de kleur geel gebruiken.. geel papier mag ook!

OF

B. Tangel op de kalkschaal van een kippe-eitje!

Enkele ideetjes (internet): 
LinkLinkLinkLinkLinkLinkLink
Tangelen op echte eitjes: LinkLinkLinkLink
Link Ook de Diva heeft een ei-uitdaging lopen!
(Omwille van copyright plaats ik alleen links.. dussss klikkeennnn maarrrrr!)

Veel plezier dames! 95.gif

Heb je deze uitdaging ook gemaakt dan kan je er hieronder naar linken! Dankjewel!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen