vrijdag 16 maart 2012

WU 15: WAAR BLIJFT DE ZON?


We snakken allemaal naar de lente en die is al heel dichtbij! We mochten nu al twee dagen genieten van een fijn lenteweertje.. daarom tekenen we de zon!

Teken een cirkel of vierkant met daarin een zon. De zonnestralen moeten de rand van het vierkant/de cirkel raken. Zo krijg je mooie tangelvlakjes! De zon doet ons ongetwijfeld denken aan bloemen.. dus we denken vooral aan een bloemenzee tijdens het tangelen! Succes dames!

Omwille van copyright plaats ik alleen links: LinkLinkLinkLinkLink
En ik maar denken dat ik geen voorbeeldjes zou vinden! 1.gif

Dit beantwoordt wel niet aan de opgave maar wou het toch even tonen: Link
Veel plezier dames! nature-smiley-008.gif

----------
Hier is mijn uitdaging!

Het is een ATCtje... één van de weinigen die ik niet geruild heb omdat John het mooi vind/vond! :D

----------

Als je alsnog aan deze uitdaging deelneemt kan je hier linken naar je online-creatie.. dankjewel!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen