vrijdag 2 maart 2012

WU 13: HAARTOOI-WEELDE

Ja.. nu is het zover.. we gaan de haren tangelen van een kindje, vrouw, man, fee, mythisch persoon.. 

Ik heb wat voorbeeldjes gezocht op internet.. ook van gezichtjes.. laat je inspireren door deze voorbeelden!
(veel geklik maar ik ben niet zeker dat ik de creaties op mijn blog mag tonen..)

link (basispatroon: cirkel op een stokje)
link(medusa?),
link (voor het gezichtje vertrekken van een foto?),
link (eenvoudig basispatroon),
link (eenvoudige basispatronen),
link (schitterend!),
link (ook een mooi haarpatroontje!),
link,
link (prachtig!),
link (wauw van elfjes gesproken!),
link

Veel plezier!

---------
Hier is mijn uitdaging:

----------


Als je deze uitdaging alsnog maakt kan je hieronder linken naar je creatie! Dankjewel!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen