zaterdag 28 januari 2012

Ons gezellig Barbie-crea-clubje!


























http://barbie-crea.clubs.nl/

Ter info, hier het welkomswoordje van de club:


Van harte welkom op onze "Barbie-crea"club!

Als je op zoek bent naar meer info over onze club neem dan gerust een kijkje op de clubhome en in het forum. Wij organiseren gezellige wedstrijden, clubcrea en uitdagingen en kletsen volop over onze hobby's/dagdagelijkse beslommeringen in het forum.

Heb je zin om mee te doen aan onze activiteiten? Of ben je gewoon op zoek naar patroontjes? Meld je dan aan! Je wordt dan automatisch aspirant-lid. Na reactie in het forum (voorstelberichtje) word je volwaardig lid en kan je de mappen/ links/ bestanden/ foto's.. bekijken.

Vergeet dan ook geen kijkje te nemen bij onze clubafspraken! (link)

Nogmaals van harte welkom!

Magda_Aurora, Ellen_Tulip en Anja_Ludemanja; beheerders
Sterlid Marijke; uitdelen WW's

1 opmerking:

  1. Hallo, Ik heet nel en ben 69 jaar mijn grote hobby is haken en breien ik heb al heel veel poppenkleertjes gemaakt nou zag ik bij jullie haakpatronen voor barbie en haakpatronen kom je niet vaak tegen dus heb ik er snel een gehaakt hij is zo leuk geworden dat ik nog wel meer wil haken hopelijk vind ik dat bij jullie en ook leuk om ideeën uit te wisselen.

    BeantwoordenVerwijderen