vrijdag 2 december 2011

WU1: ONZE ALLEREERSTE WEEKUITDAGING!

Ik kwam in mijn archief (bij de clubbestanden) onze allereerste weekuitdaging (toen nog zondaguitdaging genoemd) tegen.. opgesteld door Joke ..

Wil ik nog eens even met jullie delen! 

Opgave:

vierkantje wit tekenpapier,halve centimeter van de kant een tekenvierkant met potlood.
vierverdeling in ongelijke maat in het vierkant.
trek een vorm die lijkt op deze &.of teken een strik of verschillemnde strikjes.
Ga alle witte vlakken invullen met vormpjes.
Ik ben benieuwd of alle zen-tekenaars dit willen doen.
have fun.

door Joke
dd 28 dec 2011

----------
Hier is mijn uitdaging, in feite niet toonbaar, maar ik verscheur niets en toon alles :D haha


-------------

Als je deze uitdaging alsnog maakt kan je er hieronder naar linken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten