vrijdag 9 december 2011

WU 2: VUUR, AARDE, LUCHT EN WATER

Ook onze tweede weekuitdaging wil ik nog eens terug in de kijker plaatsen! 't Was de eerste keer dat ik een uitdaging "opstelde".. :D

Thema: Vuur, aarde, lucht en water.

vier punten plaatsen en verbinden tot een vierhoek/vierkant
vierhoek in vier vlakken verdelen door een rode lus..
ik denk hierbij aan de Griekse letter alfa..
elk vlak wordt opgevuld met één thema: water of lucht of vuur of aarde ..

bij water kan je golfjes tekenen of druppels,
de letter alfa zou een vis kunnen zijn...
mogelijke patroontjes: AGUA, JOUST, LILYPADS, FISHNET, DROPLETS, SHIRAZ en FRICLE

bij lucht strakke lijnen die aan de wind doen denken of wolkjes,
mogelijke patroontjes MOOKA, NEBULA die aan luchtwervelingen doen denken, DUST BUNNY

voor het vuur kan je het rood van de krul/letter alfa verder uitwerken of vlammetjes tekenen..
mogelijke patroontjes: DL SUNRAY>ok, FYRE, TENDRILS en GUST..

en voor de aarde kan je bv een puntig patroon gebruiken dat aan een gebergte doet denken of gewoonweg bloemen..
mogelijke patroontjes: BLOOMING-BUTTER, VOLCANO, TIPPLE, CIRQUITAL.. doet me denken aan keien en centraal een ontluikende knop..

met het patroon ENNIES heb je een combinatie van aarde en water.. of.. van aarde en vuur

succes!

----------

En hier is dan mijn uitdaging 2!


----------

Moest je deze uitdaging alsnog maken dan kan je er hieronder naar linken! Dankjewel!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen